Kysymyksiä ja vastauksia koronavirukseen liittyen

Päivitämme sivun sisältöä, kun saamme uutta tietoa tai annetut tiedot muuttuvat.

 

  1. Voinko muuttaa olemassa olevaa varaustani?
  • Varauksia koskevat normaalit asettamamme peruutusehdot eli huonevaraukseen voi tehdä muutoksia tai perua tarvittaessa saapumispäivään klo 18 mennessä. Kaikki Hotel Katajanokan varaukset on mahdollista perua kuluitta viimeistään 24h ennen varauksen alkamista. Jos olet maksanut majoituksen ennakkoon, katso kohta 2.

 

  1. Voinko muuttaa tai peruuttaa ennakkoon maksetun varaukseni?
  • Jos olet maksanut varauksesi ennakkoon, palautamme maksamasi ennakkomaksun hotellin ollessa suljettuna, tai vaihtoehtoisesti voimme siirtää varauksen kuluitta uudelle ajankohdalle hotellin saatavuuden mukaisesti, kun varaus on tehty suoraan Primehotelsin kautta. Palautuksiin ja peruutuksiin liittyen voit olla yhteydessä Primehotelsin myyntipalveluun. Kolmansien osapuolien kautta tehtyihin varauksiin liittyvät kysymykset tulee hoitaa suoraan myyjäosapuolen kanssa.

 

  1. Lentoni/matkani peruuntuu koronaviruksen takia, voinko perua tai muuttaa varaustani?
  • Varauksia koskee normaalit asettamamme peruutusehdot eli huonevaraukseen voi tehdä muutoksia tai perua tarvittaessa saapumispäivään klo 18 mennessä. Kaikki Hotel Katajanokan varaukset on mahdollista perua kuluitta viimeistään 24h ennen varauksen alkamista. Jos olet maksanut majoituksen ennakkoon, katso kohta 2.

 

  1. Olen varannut yksityistilaisuuden hotelliinne, voinko perua tai muuttaa varaustani?
  • Ryhmävaraukset käsittelemme tapauskohtaisesti. Hotellin sulkeutumisen vuoksi peruttuihin varauksiin liittyen pyrimme olemaan yhteydessä asiakkaisiimme. Voit olla yhteydessä osoitteeseen sales@primehotels.fi, jos sinulla on kysymyksiä ryhmävaraustasi koskien.

 

  1. Olen varannut yritykselleni kokouksen/muun tilaisuuden hotelliinne, voinko perua tai muuttaa varaustani?
  • Ryhmä- ja kokousvaraukset käsittelemme tapauskohtaisesti. Hotellin sulkeutumisen vuoksi peruttuihin varauksiin liittyen pyrimme olemaan yhteydessä asiakkaisiimme. Voit olla yhteydessä osoitteeseen sales@primehotels.fi jos sinulla on kysymyksiä ryhmävaraustasi koskien.

 

  1. Olen tehnyt majoitus/ravintolavarauksen hotelliinne/ravintolaanne. Miten toimitte, kun hotelli/ravintola on laitettu toistaiseksi kiinni?
  • Hotellin sulkeutumisen vuoksi peruttuihin varauksiin liittyen pyrimme olemaan yhteydessä asiakkaisiimme. Ryhmä- ja kokousvaraukset käsittelemme tapauskohtaisesti.

 

  1. Voinko pidentää jo ostetun lahjakorttini voimassaoloaikaa?
  • Jos lahjakorttisi voimassaoloaika umpeutuu poikkeustilan aikana, jolloin hotellit ovat suljettuina, olethan yhteydessä myyntipalveluumme sales@primehotels.fi.

 

  1. Miten hotellinne ovat valmistautuneet koronavirukseen?
  • Kaikissa hotelleissamme on käytössä koronavirukseen liittyvät yleiset ohjeistukset. Kiinnitämme erityishuomiota käsihygieniaan hotelleissamme ja ravintoloissamme ja noudatamme tarkasti terveysviranomaisten ohjeita ja suosituksia. Hotellihenkilökuntamme opastaa myös vieraitamme pesemään kätensä huolellisesti saippualla ja lämpimällä vedellä. Käsien desinfiointiainetta on saatavilla kaikissa hotelleissamme. Olemme lisänneet siivous- ja hygieniatoimia ja kannustamme henkilökuntaamme jäämään kotiin, jos heillä ilmenee sairausoireita.