Primehotels sopeuttaa toimintaansa ja sulkee väliaikaisesti osan hotelleistaan

Primehotels Oy sopeuttaa toimintaansa koronavirustilanteen vuoksi ja sulkee väliaikaisesti osan operoimistaan hotelli- ja ravintolayksiköistä. Primehotels seuraa tilannetta ja avaa yksikkönsä uudelleen tilanteen normalisoiduttua. Majoittuminen avoinna olevissa hotelleissamme on edelleen turvallista ja kiinnitämme kaikissa yksiköissämme erityishuomiota vieraidemme hyvinvoinnin varmistamiseen.

Spahotel Casino Savonlinnassa sulkee ovensa majoitustoiminnan osalta sunnuntaina 22.3.2020 alkaen. Hotellin kylpylä ja ravintola ovat sulkeutuneet torstaina 19.3.2020.
Hotel Sveitsi Hyvinkäällä katkaisee à la carte -toimintansa Karhunpesä Restaurant & Barissa lauantain 21.3.2020 jälkeen ja majoitustoiminta sulkeutuu 25.3.2020 alkaen.
Hotel Rantapuisto Helsingissä sulkee ovensa 23.3.2020 alkaen.
Varkaudessa Hotel Oscar sulkee ovensa 27.3.2020 alkaen. Á la carte ravintola Oscar’s Bar & Dinner on suljettu tiistaista 24.3.2020 alkaen.
Hotel Katajanokka Helsingissä jatkaa toimintaansa toistaiseksi normaalisti lukuun ottamatta hotellin yhteydessä toimivaa Linnankellari ravintolaa, joka on sulkenut ovensa. Hotellissa on tarjolla aamiaistarjoilu majoittujille erikoisjärjestelyin.

Hotelli- ja ravintola-alalla joudutaan tekemään radikaaleja ratkaisuja tässä täysin poikkeuksellisessa tilanteessa, jotta toiminnan jatkuminen tulevaisuudessa voidaan turvata. Hotellivaraukset ja kysyntä ravintolassamme ovat laskeneet rajusti koronaviruksen nopean kehittymisen seurauksena maaliskuun aikana. Ravintolatilojen sulkeminen on myös viranomaislinjausten mukaista, vaikkakaan ei pakollista, tämän hetken Valtioneuvoston ohjeistuksen mukaisesti.

 

Haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman joustavat varaus- ja peruutusehdot. 

Jos olet maksanut varauksesi ennakkoon, palautamme maksamasi ennakkomaksun hotellin ollessa suljettuna tai vaihtoehtoisesti voimme siirtää varauksen kuluitta uudelle ajankohdalle hotellin saatavuuden mukaisesti, kun varaus on tehty suoraan Primehotelsin kautta. Palautuksiin ja peruutuksiin liittyen voit olla yhteydessä Primehotelsin myyntipalveluun. Kolmansien osapuolien kautta tehtyihin varauksiin liittyvät kysymykset tulee hoitaa suoraan myyjäosapuolen kanssa. Hotellin sulkeutumisen vuoksi peruttuihin varauksiin liittyen pyrimme olemaan yhteydessä asiakkaisiimme. Ryhmä- ja kokousvaraukset käsittelemme tapauskohtaisesti.

Peruutusehto koskee kaikkia majoitusvarauksia, joiden oli tarkoitus toteutua aikavälillä, jolloin hotelli on poikkeustilan vuoksi suljettu.

Kaikki Hotel Katajanokan varaukset on mahdollisuus perua kuluitta viimeistään 24h ennen varauksen alkamista.

 

Yhteydenotot varauksia koskien Primehotelsin myyntipalveluun:

Hotel Katajanokka: +358 9 686 450, sales@hotelkatajanokka.fi

Hotel Rantapuisto: +358 9 319 1110, sales@rantapuisto.fi

Hotel Sveitsi: +358 19 45 881, sales@hotelsveitsi.fi

Hotel Oscar: +358 17 579 011, sales@hoteloscar.fi

Spahotel Casino: +358 15 739 5430, sales@spahotelcasino.fi

 

Primehotels seuraa tarkasti koronaviruksen COVID-19 kehittymistä ja paikallisten terveysviranomaisten ohjeita. Tilanteen ajankohtaisuutta hotellimme osalta voi seurata hotelliemme omilta nettisivuilta sekä osoitteesta www.primehotels.fi.