Usein kysytyt kysymykset Prime Guest kanta-asiakasohjelmasta

Olemme listanneet alle usein kysyttyjä kysymyksiä Prime Guest kanta-asiakasohjelmastamme. Toivottavasti niistä on sinulle apua. Jos et kuitenkaan löydä niistä etsimääsi vastausta, olethan yhteydessä primeguest@primehotels.fi.

Q: Miten saan varattua kanta-asiakashintaisen majoituksen -12 % alennuksella?

A: Tee varaus Primehotelsin nettisivuilla tai hotellin omilla nettisivuilla ja käytä etukoodia PG.

Q: Miten toimin, kun puhelinnumeroni vaihtuu?

A: Poista Prime Guest sovellus ja lataa se uudelleen uudella numerollasi. Tämän jälkeen ota meihin yhteyttä meilitse osoitteessa primeguest@primehotels.fi ja kerro meille sekä vanha että uusi puhelinnumerosi, niin siirrämme sinulle jo kertyneet edut.

Q. Nimeni on vaihtunut, koska menin naimisiin; tai kirjoitin nimeni väärin.
Kuinka korjaan nimen?

A: Sovellus tilataan uudelleen korjatuilla nimitiedoilla. Kaikki sovelluksella kerätyt kantaasiakasedut säilyvät, kun tilaat sovelluksen alkuperäiseen puhelinnumeroon. Suljetusti jaettavissa sovelluksissa tulee olla yhteydessä sovelluksen levittäjään. He toimittavat sovelluksen tarkastettuaan, oletko oikeutettu sovellukseen.

Q:Olen hankkinut uuden puhelimen. Kuinka saan sovelluksen uuteen puhelimeeni?
A: Sovelluksen voi tilata uudelleen samalla tavalla kuin ensimmäisellä kerralla. Kaikki sovelluksella kerätyt kanta-asiakasedut säilyvät, kun tilaat sovelluksen alkuperäiseen puhelinnumeroon. Sovelluksen saat tilattua osoitteesta www.primehotels.fi/primeguest  Liity nyt -nappulan kautta.

Q: Toimiiko sovellus puhelimessani?

A: Sovellus toimii Android-, iOS- ja Windows Phone puhelimissa, siis lähes kaikissa puhelinmalleissa. Sovellus ei toimi useita vuosia vanhoissa puhelimissa eikä Windows Phone 7 puhelimissa.

Q: Mistä voin ladata sovelluksen? Sitä ei löydy laitevalmistajan sovelluskaupasta, kuten Google Playsta tai AppStoresta.

A: Julkisesti jaettavat sovellukset tilataan sovelluksen levittäjän nettisivuilta olevalta lomakkeella, tekstiviestillä tai ystävän suosittelusta. Suljetussa jakelussa olevien sovellusten jakelusta vastaa aina sovelluksen levittäjä. Ohjeet tilaamiseen saa sovelluksen levittäjältä.

Q: Viekö sovellus paljon muistia puhelimestani?

A: Poiketen sovelluskaupoista jaeltavista sovelluksista, sovellus vie puhelimesta riippuen noin 1-2 megatavua muistia, eli ei paljoa. Mikäli asennusvaiheessa vapaata muistia ei ole tarpeeksi, antaa puhelin virheviestin. Jos näin tapahtuu, sinun täytyy vapauttaa muistia esimerkiksi poistamalla vanhoja tiedostoja tai ohjelmia.

Q: Miten kerrytän leimoja leimakorttiini?

A: Saat aina jokaisesta majoitusyöstä yhden leiman. Lisäksi saat leiman ravintolaostoista kun loppusumma ylittää 120 €. Muistathan näyttää Prime Guest sovelluksen vastaanotossa tai ravintolassa leimojen saamiseksi.

Q: Saanko leimoja leimakorttiini kaikista Primehotelsin hotelleista?

A: Kyllä saat, Prime Guest kanta-asiakasohjelmamme on käytössä kaikissa hotelleissamme.

Q: Kauan leimakorttini on voimassa?

A: Leimakortti on voimassa 12 kk ensimmäisen leiman päivämäärästä.

Q: Leimakortissani olevat leimat katosivat. Miksi näin tapahtui?

A: Olet on kerännyt leimakortin täyteen, jolloin ansaitset edun. Ansaittu etu kasvattaa bonuskertymää tai sinulle ilmestyi etukuponki. Leimakorttisi tyhjeni, jotta voit jatkaa leimojen keräämistä.

Q: Minulla oli leimoja vanhoissa leimakorteissani. Häviävätkö leimani uudistuksen myötä?

A: Vanhat leimat siirtyvät uudistuksen mukana ja säilyvät käytössäsi. Uudistuksessa leimakortteja on vain yksi, joten näin leimat siirtyvät vanhoilta leimakorteilta:

  • Vanhat Prime Guest majoitusleimat siirtyvät uuteen leimakorttiisi sellaisenaan, 1 vanha leima = 1 uusi leima.
  • Ennen sait ravintolaleimakorttiisi yhden leiman 30 € ostoksesta,  uuteen, yhdistettyyn  leimakorttiin saa 120 € arvoisesta ravintolaostosta. Näin vanhat leimat siirtyvät uuteen korttiin:
      • Vanhoja aterialeimoja 1-2 kpl: ei leimoja uuteen korttiin
      • Vanhoja ateraleimoja 3-6 kpl: 1 uusi leima
      • Vanhoja aterialeimoja: 7-9 kpl: 2 uutta leimaa
      • Uudistuksen myötä olemme halunneet pyöristää leimojen määrän ylöspäin. Uuteen korttiin tarvitsee kerätä vähemmän leimoja kuin ennen palkintoyön ansaitsemista varten.

Q: Jos maksan useamman majoittujan huoneen, saanko kaikista huoneista leiman leimakorttiini? 

A: Majoitusleiman saat ainoastaan omasta huoneestasi, vaikka maksaisitkin useamman huoneen.

Q: Jos maksan koko seurueeni ravintolalaskun, saanko kaikki leimat itselleni?

A: Kyllä vain, jos maksat seurueesi ravintolalaskun kokonaisuudessaan, saat loppusummasta sinulle oikeutetut leimat omaan leimakorttiisi.

Q: Miten pääsen Unique -tasolle?

A: Kun sinulla on täysi leimakortti, siirryt automaattisesti Unique tasolle ja pääset nauttimaan entistäkin kattavimmista kanta-asiakaseduista. Unique -taso säilyy jos sinulle kertyy 1 täysi leimakortti 12 kk:n aikana.

Q: Mitä hyötyä Unique -tasosta on minulle?

A: Tarjoamamme edut ovat perustasoa runsaampia. Unique -taso palvelee erityisesti sinua, jos matkustat paljon.

Q: Haluan lopettaa jäsenyyteni, miten toimin?

A: Jäsenyyden voi koska tahansa lopettaa olemalla yhteydessä primeguest@primehotels.fi.

 


Ota kanta-asiakasedut käyttöösi jo tänään – liity nyt!

PRIME GUEST on Primehotelsin kanta-asiakasohjelma, joka tarjoaa henkilökohtaisia, rahanarvoisia etuja sinulle, joka yövyt ja ruokailet hotelleissamme usein. PRIME GUEST -kanta-asiakasohjelmaan liittyminen ja jäsenyys on täysin maksutonta ja kanta-asiakasetusi astuvat voimaan välittömästi.

Nyt liittymistarjouksena 10 € arvoinen ravintolalahjakortti! 

Liity nyt »