Olemme listanneet alle usein kysyttyjä kysymyksiä Prime Guest kanta-asiakasohjelmastamme. Toivottavasti niistä on sinulle apua. Jos et kuitenkaan löydä niistä etsimääsi vastausta, olethan yhteydessä primeguest@primehotels.fi.
Q: Miten saan varattua kanta-asiakashintaisen majoituksen -12 % alennuksella?
A: Tee varaus Primehotelsin nettisivuilla tai hotellin omilla nettisivuilla ja käytä etukoodia PG.
Q: Miten toimin, kun puhelinnumeroni vaihtuu?
A: Poista Prime Guest sovellus ja lataa se uudelleen uudella numerollasi. Tämän jälkeen ota meihin yhteyttä meilitse osoitteessa primeguest@primehotels.fi ja kerro meille sekä vanha että uusi puhelinnumerosi, niin siirrämme sinulle jo kertyneet edut.
Q. Nimeni on vaihtunut, koska menin naimisiin; tai kirjoitin nimeni väärin.
Kuinka korjaan nimen?
A: Sovellus tilataan uudelleen korjatuilla nimitiedoilla. Kaikki sovelluksella kerätyt kantaasiakasedut säilyvät, kun tilaat sovelluksen alkuperäiseen puhelinnumeroon. Suljetusti jaettavissa sovelluksissa tulee olla yhteydessä sovelluksen levittäjään. He toimittavat sovelluksen tarkastettuaan, oletko oikeutettu sovellukseen.
Q:Olen hankkinut uuden puhelimen. Kuinka saan sovelluksen uuteen puhelimeeni?
A: Sovelluksen voi tilata uudelleen samalla tavalla kuin ensimmäisellä kerralla. Kaikki sovelluksella kerätyt kanta-asiakasedut säilyvät, kun tilaat sovelluksen alkuperäiseen puhelinnumeroon. Sovelluksen saat tilattua osoitteesta www.primehotels.fi/primeguest Liity nyt -nappulan kautta.
Q: Toimiiko sovellus puhelimessani?
A: Sovellus toimii Android-, iOS- ja Windows Phone puhelimissa, siis lähes kaikissa puhelinmalleissa. Sovellus ei toimi useita vuosia vanhoissa puhelimissa eikä Windows Phone 7 puhelimissa.
Q: Mistä voin ladata sovelluksen? Sitä ei löydy laitevalmistajan sovelluskaupasta, kuten Google Playsta tai AppStoresta.
A: Julkisesti jaettavat sovellukset tilataan sovelluksen levittäjän nettisivuilta olevalta lomakkeella, tekstiviestillä tai ystävän suosittelusta. Suljetussa jakelussa olevien sovellusten jakelusta vastaa aina sovelluksen levittäjä. Ohjeet tilaamiseen saa sovelluksen levittäjältä.
Q: Viekö sovellus paljon muistia puhelimestani?
A: Poiketen sovelluskaupoista jaeltavista sovelluksista, sovellus vie puhelimesta riippuen noin 1-2 megatavua muistia, eli ei paljoa. Mikäli asennusvaiheessa vapaata muistia ei ole tarpeeksi, antaa puhelin virheviestin. Jos näin tapahtuu, sinun täytyy vapauttaa muistia esimerkiksi poistamalla vanhoja tiedostoja tai ohjelmia.
Q: Miten kerrytän leimoja leimakorttiini?
A: Saat aina jokaisesta majoitusyöstä yhden leiman. Lisäksi saat leiman ravintolaostoista kun loppusumma ylittää 120 €. Muistathan näyttää Prime Guest sovelluksen vastaanotossa tai ravintolassa leimojen saamiseksi.
Q: Saanko leimoja leimakorttiini kaikista Primehotelsin hotelleista?
A: Kyllä saat, Prime Guest kanta-asiakasohjelmamme on käytössä kaikissa hotelleissamme.
Q: Kauan leimakorttini on voimassa?
A: Leimakortti on voimassa 12 kk ensimmäisen leiman päivämäärästä.
Q: Leimakortissani olevat leimat katosivat. Miksi näin tapahtui?
A: Olet on kerännyt leimakortin täyteen, jolloin ansaitset edun. Ansaittu etu kasvattaa bonuskertymää tai sinulle ilmestyi etukuponki. Leimakorttisi tyhjeni, jotta voit jatkaa leimojen keräämistä.
Q: Minulla oli leimoja vanhoissa leimakorteissani. Häviävätkö leimani uudistuksen myötä?
A: Vanhat leimat siirtyvät uudistuksen mukana ja säilyvät käytössäsi. Uudistuksessa leimakortteja on vain yksi, joten näin leimat siirtyvät vanhoilta leimakorteilta:
- Vanhat Prime Guest majoitusleimat siirtyvät uuteen leimakorttiisi sellaisenaan, 1 vanha leima = 1 uusi leima.
- Ennen sait ravintolaleimakorttiisi yhden leiman 30 € ostoksesta, uuteen, yhdistettyyn leimakorttiin saa 120 € arvoisesta ravintolaostosta. Näin vanhat leimat siirtyvät uuteen korttiin:
-
-
- Vanhoja aterialeimoja 1-2 kpl: ei leimoja uuteen korttiin
- Vanhoja ateraleimoja 3-6 kpl: 1 uusi leima
- Vanhoja aterialeimoja: 7-9 kpl: 2 uutta leimaa
- Uudistuksen myötä olemme halunneet pyöristää leimojen määrän ylöspäin. Uuteen korttiin tarvitsee kerätä vähemmän leimoja kuin ennen palkintoyön ansaitsemista varten.
-
Q: Jos maksan useamman majoittujan huoneen, saanko kaikista huoneista leiman leimakorttiini?
A: Majoitusleiman saat ainoastaan omasta huoneestasi, vaikka maksaisitkin useamman huoneen.
Q: Jos maksan koko seurueeni ravintolalaskun, saanko kaikki leimat itselleni?
A: Kyllä vain, jos maksat seurueesi ravintolalaskun kokonaisuudessaan, saat loppusummasta sinulle oikeutetut leimat omaan leimakorttiisi.
Q: Miten pääsen Unique -tasolle?
A: Kun sinulla on täysi leimakortti, siirryt automaattisesti Unique tasolle ja pääset nauttimaan entistäkin kattavimmista kanta-asiakaseduista. Unique -taso säilyy jos sinulle kertyy 1 täysi leimakortti 12 kk:n aikana.
Q: Mitä hyötyä Unique -tasosta on minulle?
A: Tarjoamamme edut ovat perustasoa runsaampia. Unique -taso palvelee erityisesti sinua, jos matkustat paljon.
Q: Haluan lopettaa jäsenyyteni, miten toimin?
A: Jäsenyyden voi koska tahansa lopettaa olemalla yhteydessä primeguest@primehotels.fi.
Ota kanta-asiakasedut käyttöösi jo tänään – liity nyt!
PRIME GUEST on Primehotelsin kanta-asiakasohjelma, joka tarjoaa henkilökohtaisia, rahanarvoisia etuja sinulle, joka yövyt ja ruokailet hotelleissamme usein. PRIME GUEST -kanta-asiakasohjelmaan liittyminen ja jäsenyys on täysin maksutonta ja kanta-asiakasetusi astuvat voimaan välittömästi.
Nyt liittymistarjouksena 10 € arvoinen ravintolalahjakortti!